Kolarz w biurze – Zarządzanie czasem

0

Praca w biurze i trenowanie do wyścigów potrafią być trudne. Szczególnie ciężko może być, jeżeli masz rodzinę, przyjaciół inne obowiązki. Na szczęście jest dużo możliwości do wykonania dodatkowego treningu, jeżeli tylko wiemy jak wykorzystać każdą wolną chwilę. Po przeczytaniu tego artykułu będziecie wiedzieć, jak wykonać sesję treningową w swój napięty grafik.

Weź do pracy ubrania na zmianę

Problem z aktywnością, jeżeli pracujesz w biurze, polega na tym, że całą pracę musisz wykonać na miejscu. Jeżeli chcesz zrobić trening, musisz się postarać. Kluczem do tego jest zmniejszenie czasu pomiędzy zakończeniem pracy a rozpoczęciem treningu. Jedną rzeczą, którą możesz zrobić to brać ubrania na zmianę do pracy, aby być gotowym na trening, gdy tylko pojawi się okazja.

Miej stałe godziny treningów

Kolejnym sposobem jest ustalenie sobie stałych godzin treningów. Na przykład, jeżeli Twoja ekipa spotyka się na trening w czwartek o 18:00, musisz wyjść z pracy odpowiednio wcześniej. Jeżeli jeździsz sam, łatwo jest odkładać wyjazd tak długo, aż całkowicie zrezygnujesz z jazdy. Nie wahaj się upublicznić swojego planu w pracy, tak, żeby szef i współpracownicy go znali. Dzięki temu łatwiej będzie Ci wyjść z pracy na czas.

Dojeżdżaj do pracy na rowerze

Prawdopodobnie największą oszczędnością czasu dla biurowych sportowców jest wykorzystanie dojazdów jako treningu. 10 dodatkowych jazd do i z pracy to coś, czego nie można odpuścić. Jeżeli w twoim biurze nie ma prysznica, z rana możesz zrobić lekką przejażdżkę, żeby się nie spocić. W drodze powrotnej nie musisz się ograniczać. Wybierz trudniejszą i dłuższą drogę.

Zanim zaczniesz szukać wymówek, że nie dasz rady w zimie albo gdy pada, wiedz, że wielu ludzi dojeżdża do pracy codziennie, o każdej porze roku. Dojazdy to idealny sposób na poprawę dyscypliny, siły mentalnej i radzenia sobie z dyskomfortem.

Korzystaj z przerwy na obiad

Ostatnią rzeczą, która może zrobić różnicę, jest przerwa obiadowa. Jeżeli bierzesz ze sobą obiad do pracy, nie tracisz czasu na wyjście do restauracji. Możesz zjeść obiad w czasie pracy a zaoszczędzony czas wykorzystać na ćwiczenia. Jeżeli masz basen w pobliżu, możesz wykorzystać ten czas na 30-minutowe pływanie. Jeżeli masz w pracy prysznic i park niedaleko biura, możesz wyjść pobiegać. Wolny czas możesz też wykorzystać na ćwiczenia stabilizacji i rozciąganie. Spróbuj wykorzystać przerwę dobrze, a przekonasz się, że będziesz myślał pozytywnie oraz będziesz bardziej produktywny w drugie połowie dnia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here