Nowe rowery gravelowe i elektryczne od M_Bike

0

Moda na gravele stale rośnie w siłę. Możliwość jazdy po szosie, ale też szutrze i nieco bardziej wymagającym terenie daje dużą swobodę i komfort. Gravel to rower uniwersalny, który odpowie na potrzeby każdego „bickpackera”, ale także zawodnika ścigającego się w ultra. Rowery elektryczne to z kolei świetny sprzęt dla osób, które lubią spędzać czas na wymagających trasach i potrzebują wspomagania aby ta zabawa trwała jak najdłużej. Nową ofertę sprzętu przygotowała marka Merida, która wypuściła na rynek linię rowerów M_Bike. Co ciekawego znajdziecie w katalogu?

M_Bike GRV 400

M_Bike GRV 400 to rower zbudowany z lekkiej, aluminiowej ramy z cieniowanymi rurami. Wysoki komfort jazdy zapewnia geometria ramy i karbonowy widelec. Precyzyjne prowadzenie to zaś zasługa stożkowej główki ramy. Rama ma otwory montażowe dla pełnych błotników i bagażnika, które można wykorzystać zarówno na bikepackingowych wyprawach, w jeździe z sakwami, podczas dojazdów do pracy czy zimowych treningów. Osprzęt Shimano GRX 400 oraz korba FSA Omega z zębatkami 48-32 w połączeniu z 10-rzędową kasetą Shimano HG-5010 11-36 dają w zupełności wystarczający zakres przełożeń. Pewną jazdę na różnych nawierzchniach umożliwiają mocne koła Mach1 i 12-mm sztywne osie, a także opony CST Pika 700 x 38C. W tym gravelu mieszczą się opony o szerokości 40 mm, a na trudniejsze trasy można założyć koła 650B. Bezpieczeństwo w każdych warunkach zapewniają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX 400. M_Bike GRV 400 to rower na wyprawy i treningi, na szosę, w teren i różne nawierzchnie. 

M_Bike GRV 100

Tutaj mamy do czynienia z bardzo podobną konstrukcją, choć zaszły niewielkie zmiany w osprzęcie. Napęd to połączenie grupy Shimano Sora 2 x 9 z kompaktową korbą Prowheel z zębatkami 48-32. W tym gravelu również można zmieścić opony o szerokości 40 mm oraz koła 650B. Bezpieczeństwo w każdych warunkach zapewniają hamulce tarczowe Tektro.

M_Bike e Full 29/27,5

M_Bike e Full 29/27,5 to rower elektryczny z pełnym zawieszeniem. Jego sercem jest mocna aluminiowa rama z nisko osadzonym suportem i stosunkowo krótkim wahaczem, która daje dużą stabilność i zwrotność roweru. Rower ma silnik Bafang M500 o mocy 250 W i maksymalnym momencie obrotowym aż 95 Nm. Silnik zapewnia pokaźne, stałe i wydajne wsparcie idealnie dostosowane do potrzeb, świetne na trudne technicznie trasy i podjazdy. Duży zasięg tego e-bike’a zapewnia zintegrowana bateria o pojemności 630 Wh. Jego mocnym punktem jest również zawieszenie z czterema punktami obrotu w systemie Horst-Link. Taki system przekłada się na mniejszy wpływ hamowania i pedałowania na pracę zawieszenia, które ma progresywną charakterystykę, jest odporne na „dobicie” i dobrze radzi sobie nawet z niewielkimi nierównościami. Na wielu trasach sprawdzi się przedni amortyzator RST o skoku 120 mm i tylny amortyzator DNM z blokadą skoku. Ciekawym elementem jest połączenie dwóch rozmiarów kół – 27,5” z tyłu i 29” z przodu (oba koła z oponami CST Rock-Hawk 2,4”). Napęd to seria Shimano Deore, a hamulce tarczowe to Shimano MT-200. 

To tylko kilka modeli jakie posiada w swoim katalogu M_Bike. Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą sklepów na stronie internetowej Bike Atelier. W najbliższych dniach istnieje także możliwość zakupu roweru w atrakcyjnych ratach!

📍Warszawa (Targówek), ul. Kolista 9
warszawa@bikeatelier.pl
790 319 315
FV, Leasing, Raty, Zakupy Internetowe

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here