Wysokie cele na Pireneje

0

Trzecia runda tegorocznego Pucharu Świata MTB będzie początkiem najważniejszego bloku startowego w tym sezonie dla zespółu SCOTT-SRAM. Tegoroczny Puchar Świata w Vallnord, Andora rozpocznie okres z czterema ważnymi wyścigami w ciągu najbliższych pięciu tygodni. Wszystkie wyścigi odbędą się na wysokości – Andora, Les Gets (Francja), Val di Sole (Włochy) i Lenzerheide (Szwajcaria). Podczas Pucharu Świata w Andorze, wysokość nie będzie jedynym decydującym czynnikiem, upał również odegra dużą rolę.

Nino Schurter, dobrze przygotował się do ciężkiego bloku startowego. Mistrz Świata spędził trzy tygodnie w wysokogórskim Engadin w Szwajcarii powyżej 2000 metrów, że przystosować do pobytu na wysokości. Nino miał dobry początek sezonu, wygrał Cape Epic, mimo iż pierwsze dwa wyścigi Pucharu Świata nie poszły zgodnie z planem, gdzie zajął 6 miejsce w Albstadt i 2 miejsce w Novym Mestie.

Świeżo upieczony Mistrz Szwajcarii i numer 2 w rankingu UCI, jest teraz w formie, gotowy do walki o pierwsze miejsce na podium. Nino ma dobre wspomnienia z Andory – w 2015 roku zdobył tutaj tytuł Mistrza Świata, a także wywiózł stąd kilka zwycięstw w Pucharze Świata. „Andora to najcięższa trasa z fizycznego punktu widzenia – twoje ciało dostaje ograniczoną ilością tlenu, a runda posiada jedne z najbardziej stromych podjazdów”, mówi Nino – „Chcę rozpocząć ten najważniejszy blok startowy w tym sezonie z najlepszym możliwym wynikiem i wygrać swój 31 Puchar Świata w tą niedzielę.”

Matthieu van der Poel nie startuje w Andorze, więc Włoch Gerhard Kerschbaumer będzie jednym z głównych pretendentów do zwycięstwa. Kerschbaumer wygrał wyścig w zeszłym roku i wygrał Puchar Szwajcarii w Andermatt w miniony weekend (Nino nie startował w tym wyścigu).

Nowa rama Spark RC 900 WC N1NO
Wszyscy zawodnicy SCOTT-SRAM, podczas wyścigu w Andorze, wystartują na rowerach z limitowanej edycji – Spark RC 900 World Cup N1NO. Nowe ramy z kolekcji SCOTT 2020 będą dostępne w sklepach od końca lipca.

Cały frameset dopełnia RockShox SID Ultimate. Widelec jest połączony z niestandardowym 3-trybowym damperem RockShox Nude. Opatentowany przez SCOTT system TwinLoc umożliwia zawodnikom jednoczesną kontrolę wydajności zawieszenia i geometrii roweru.

SPECYFIKACJA:
Rama: HMX Carbon Frame
Widelec: RockShox SID Ultimate RLC3 Air – Custom Charger 3-Modes Damper with low Speed Adj. – Sztywna oś 15x110mm / Taperowana rura sterowa / Blokada / Regulowany skok 70 – 100mm
Damper: RockShox NUDE RLC3 Trunnion – SCOTT custom w. travel / geo adj. – 3 tryby pracy: Lockout-Traction Control-Descend – low Speed Ad.j / Reb. Adj.

Korba – SRAM XX1 Custom
Hamulce – SRAM Level Ultimate Custom
Manetka zawieszenia – TwinLoc Remote Control Shifter Kit, Syncros
Stery – Pro Drop in Headset
Kierownica – Syncros Fraser iC
Tylna sztywna oś – Syncros
Przybliżona waga ramy (M): 1849 g (z damperem)
Dostępne rozmiary ramy: S, M, L, XL

Zdjęcia: Rained Upon Media, JH

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here