BOLD CYCLES przedstawia swój nowy, progresywny, karbonowy rower trailowy. BOLD LINKIN jest oferowany ze skokiem 135 lub 150 mm Dostępne będą cztery wersje, które różnią się ustawieniem skoku ramy i specyfikacją budowy. Integracja i prowadzenie są kluczowymi cechami tego innowacyjnego i zaawansowanego technologicznie roweru trailowego klasy premium. LINKIN będzie dostępny na 39 międzynarodowych rynkach.
Givisiez, Szwajcaria. Listopad 2021. BOLD LINKIN to szczyt innowacji, skoncentrowany na technicznych i estetycznych detalach, aby podkreślić jego wiodącą w branży innowacyjność i design. Stworzony przez zapalonych rowerzystów i zaprojektowany dla tych, którzy chcą doświadczyć technologii i designu z najwyższej półki.
Lata doświadczeń w rozwoju, budowie ram i produkcji inspirują nas do kwestionowania i redefiniowania zasad istniejących koncepcji technologicznych. Integracja zawsze była kluczową cechą naszych rowerów i poszukiwaniem niekonwencjonalnych pomysłów, aby przesuwać granice technologii w celu stworzenia rowerów, które są zaprojektowane tak, by podnieść poziom doznań rowerzysty.
„Integracja od zawsze była główną cechą naszych rowerów. W nowym LINKINie kontynuujemy to credo. Po przeanalizowaniu sił działających na ramę, w LINKINie zdecydowaliśmy się umieścić amortyzator poziomo w pobliżu połączenia z dolną rurą. Zapewnia to wyjątkowo niski środek ciężkości i oferuje dużo miejsca na sztycę podsiodłową o długim skoku.” – Vincenz Droux (Head of Engineering & Design, założyciel BOLD Cycles)
Progresywna geometria w połączeniu z innowacyjną technologią Internal Suspension Technology przynosi LINKIN-owi idealne połączenie równowagi i kontroli. Dzięki tej konstrukcji amortyzator jest zamontowany w najniższej możliwej pozycji wewnątrz przedniego trójkąta. Centralny i niski punkt mocowania amortyzatora, wahacza i sworznia, a także koszyka na bidon prowadzą do bardzo niskiego środka ciężkości, co daje doskonałe właściwości jezdne.
Oprócz technologii zawieszenia IST VP zaprojektowanej z myślą o progresywnej jeździe po szlakach, rower posiada kilka innych innowacyjnych rozwiązań. Zestaw kluczy czy dętki „Save The Day Kit” w dolnej rurze , zoptymalizowany wskaźnik SAG i Bottom-Out oraz opcje regulacji geometrii z przodu i z tyłu to tylko niektóre z nich, zapewniają niesamowite osiągi i dopełniają pakiet dla ambitnego rowerzysty.
TECHNOLOGIA WEWNĘTRZNEGO ZAWIESZENIA
Sztywność ramy, najniżej położony środek ciężkości i optymalna wydajność amortyzatorów to kluczowe zalety naszej technologii wewnętrznego zawieszenia. Stan amortyzatora tylnego ma znaczący wpływ na pracę zawieszenia. Amortyzator jest zawsze chroniony przed brudem, wodą i uderzeniami, aby zapewnić jak najlepszą jego pracę. W rezultacie, rower zyskuje na lepszym prowadzeniu, dłuższych okresach serwisowych i bardziej stabilnej pewności jazdy.
IST VP
Dzięki wewnętrznemu umieszczeniu amortyzatora, jesteśmy w stanie zaprojektować ultra kompaktowy układ zapewniający niską wagę i wysoką sztywność. Łącznik jest bezpośrednio połączony z amortyzatorem i zamontowany do osi wewnątrz ramy. Oznacza to, że sworznie zawieszenia nie muszą już być konstruowane na zewnątrz ramy. Dzięki temu nasz łącznik jest krótszy niż jakikolwiek inny z tradycyjnych platform zawieszenia. Zastosowanie konstrukcji łącznika Virtual Pivot poprawia czucie zawieszenia, reakcję na pedałowanie i hamowanie w celu uzyskania maksymalnej wydajności pracy. Nasza kinematyczna krzywa zawieszenia zapewnia delikatną wrażliwość na małe nierówności, a tym samym wyjątkową charakterystykę trakcji, doskonałe wsparcie w połowie skoku i kontrolowany głęboki skok dla doskonałej kontroli przy maksymalnym ugięciu.
ZESTAW NAPRAWCZY
Koncepcja integracji obejmuje sprytne rozwiązanie do przechowywania narzędzi wewnątrz ramy, które jest łatwo dostępne po otwarciu pokrywy dolnej rury. Zestaw zawiera zapasową dętkę, minipompkę, łyżkę do opon i miejsce na spinki do łańcucha, które uratują Ci dzień w przypadku awarii. Abyś mógł szybko wrócić na szlak, Syncros MATCHBOX SL-CT Multi-Tool jest ukryty wewnątrz ramy, co pozwala na szybkie naprawy.
„Dla najbardziej zapalonych kolarzy poszukujących najbardziej progresywnie zaprojektowanych rowerów, całkowicie nowy LINKIN zapewnia najbardziej wyrafinowaną, najnowocześniejszą technologię i cechy konstrukcyjne w branży.” – Rene Krattinger
(Product Manager BOLD Cycles)
(35 599 zł), LINKIN 150 ULTIMATE (48 949 zł), LINKIN 135 PRO (26 699 zł), LINKIN 150 PRO (31 149 zł), LINKIN zestaw ramy BLACK lub WHITE (22 249 zł).