27 lipca w warszawskiej Elektrowni Powiśle odbył się briefing prasowy w którym wzięli udział Izabela Karolczyk Szafrańska CMO Grupy Inpost, Katarzyna Dzięcioł-Biełowieżec, Członek Zarządu oraz Wiceprezes ds. Sportowych Polskiego Związku Kolarskiego, a także kolarze torowi wśród których byli m.in. Urszula Łoś i Mateusz Rudyk. Po wielu latach problemów finansowych polskiego związku kolarskiego, w końcu pojawił się ktoś kto może dać odrobinę nadziei na poprawę sytuacji w polskim kolarstwie. InPost, lider usług logistycznych dla e-commerce, został Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa. Firma wspiera reprezentację Polski między innymi podczas trwającego już Tour de Pologne oraz kolarskich mistrzostw świata w Glasgow.
– Jak mówi Izabela Karolczyk Szafrańska, Chief Marketing Officer Grupy InPost.
„W sporcie szukamy tego, co wartościowe, wyjątkowe i świeże, dlatego zaangażowaliśmy się w strategiczne wsparcie polskiego kolarstwa. To dyscyplina, która ma bardzo duży potencjał rozwoju. Rower to też przyjazny środowisku sposób transportu, co koresponduje z naszym konsekwentnym proekologicznym podejściem i dążeniem do minimalizowania śladu węglowego. Jako InPost, wesprzemy reprezentantów Polski rywalizujących na najważniejszych międzynarodowych wyścigach, ale będziemy też rozwijać młode talenty w drodze na kolarski szczyt. Współpracę z Polskim Związkiem Kolarskim wykorzystamy również na polu biznesowym jako efektywną platformę do prowadzenia działań komunikacyjnych i marketingowych, budujących świadomość oraz pożądany wizerunek marki”
Logotyp InPost do końca 2023 roku będzie eksponowany na odzieży startowej szosowej kadry narodowej, na samochodach reprezentacji, ściankach konferencyjnych oraz na wielu materiałach promocyjnych dystrybuowanych w Internecie. Dodatkowo, jesteśmy sponsorem prestiżowego Grand Prix Poland na torze. InPost będzie korzystał z logotypu kompozytowego oraz wizerunku grupowego reprezentantów Polski, w tym Rafała Majki i Michała Kwiatkowskiego – mistrza świata i zwycięzcy jednego z etapów tegorocznego Tour de France.
,,Cieszymy się, że InPost dostrzegł ogromny potencjał polskiego kolarstwa. To
dla nas zaszczyt i powód do dumy. Współpraca z tak cenionym partnerem to
ogromny krok dla postępu oraz nowego otwarcia w polskim kolarstwie. Dzięki
naszej Fundacji zaangażowanej w tę współpracę będziemy mogli bezpośrednio
wspierać kolarzy na każdym etapie ich rozwoju i kultywować rowerowe tradycje
wśród amatorów”
– Mówi Rafał Makowski Prezes Polskiego Związku Kolarskiego
,,Wsparcie kolarstwa to kolejny krok w naszym zaangażowaniu w polski sport jako europejskiego lidera usług logistycznych dla e-commerce. InPost w zeszłym roku rozpoczął współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Od lat tworzy też InPost Sport Team, do którego należą wybitni lekkoatleci: Konrad Bukowiecki, Marcin Krukowski, Roch Krukowski, Robert Urbanek i Wojciech Nowicki oraz Weronika Baszak, a także judoczka Aleksandra Kowalewska. Teraz InPost w drodze do celu będzie towarzyszyć także polskim kolarzom. Według badań Głównego Urzędu Statystycznego jazda na rowerze jest najczęściej wybieraną aktywnością sportową przez Polaków. Dane GUS wskazują, że blisko 80% gospodarstw domowych w kraju jest wyposażonych w rower. Kolarstwo z roku na rok zyskuje na popularności, a rowery stały się manifestem nowego, świadomego stylu życia. Jednocześnie, dzięki regularnym transmisjom telewizyjnym prestiżowych międzynarodowych wyścigów kolarskich – takich jak Tour de France czy Tour de Pologne – dyscyplina ma miliony fanów w Polsce i na świecie”
Źródło: inpost.pl