Polski KROSS wchodzi w sezon 2022 z rekordową dostępnością i nową e-nergią

0

Rekordowa liczba rowerów KROSS trafi do sprzedaży w nadchodzącym sezonie rowerowym 2022. Oferta lidera rynku rowerowego w Polsce to sprawdzone kategorie rowerów rekreacyjnych, miejskich i sportowych, a także 23 modele rowerów elektrycznych. Polscy konsumenci coraz częściej sięgają właśnie po tego typu rowery, sprzedaż elektryków rok do roku wzrasta o kilkaset procent. Polacy masowo przesiadają się na rowery, a co za tym idzie, sięgają po akcesoria i ubrania rowerowe, które będą hitem sezonu. Wszystkie nowości KROSS zaprezentował podczas trzydniowego, jednego z największych w Europie show produktowo-biznesowego dla 550 dealerów.

W Polsce trwa największy w historii boom na rowery. To już drugi sezon, w którym Polacy przesiedli się na rowery całymi rodzinami. Jazda na rowerze w dobie pandemii okazała się jednym z najlepszych sposobów na bezpieczne, codzienne dojazdy do pracy i szkoły, coraz częściej zastępuje także inne aktywności sportowe. Polski KROSS odpowiada na te trendy, rozbudowując ofertę rowerów rekreacyjnych dla całej rodziny oraz poszerzając liczbę modeli rowerów elektrycznych. To właśnie ten segment staje się przyszłością transportu. Eksperci zapowiadają dalszy wysoki popyt Polaków na rowery a KROSS pokazał plany rekordowej dostępności ponad pół miliona rowerów, jakie trafią do sprzedaży w nadchodzącym sezonie rowerowym.

– Wielu ekspertów twierdzi, że boom na rowery to trwały trend, a część z nich uważa, że najbliższe lata przyniosą znaczący wzrost popytu na rowery. W KROSS wierzymy, że zapalony rowerzysta drzemie w każdym z nas i dlatego chcemy, aby każdy mógł znaleźć rower KROSS odpowiedni dla siebie, przystępny cenowo. Tworzymy rowery dla amatorów miejskich wycieczek jak i dla profesjonalistów. Obserwujemy trendy i dlatego doskonalimy modele w najpopularniejszych seriach a także znacząco rozbudowujemy ofertę modeli elektrycznych – mówi Zbigniew Sosnowski, Prezes KROSS.

Według różnych szacunków, w ciągu 5 najbliższych lat, rynek rowerów elektrycznych urośnie aż trzykrotnie. Obecnie największym wzięciem w tej kategorii cieszą się rowery miejskie a ich rosnąca popularność wpłynie na spadek cen. Klienci doceniają wszechstronność elektryków, które są wsparciem podczas codziennych dojazdów do pracy, ułatwiają także pokonywanie wzniesień i większych odległości. Na nowy sezon 2022, KROSS przygotował aż 23 modele rowerów elektrycznych w każdym segmencie, od rowerów budżetowych, poprzez klasę średnią do najbardziej zaawansowanych. Niezależnie od poziomu umiejętności i potrzeb, każdy znajdzie model odpowiedni dla siebie. Rowery elektryczne będą dostępne w 4 kategoriach: górskich – eMTB (Level Boost, Hexagon Boost i Soil Boost), przełajowych – eCROSS (Evado Hybrid), turystycznych – eTREKKING (Trans Hybrid) oraz miejskich – eCITY (Flex Hybrid, Inzai, eLille).

Kolejną nowością jest wykorzystanie superlekkiej ramy karbonowej w wyższych modelach znanej i cenionej przez użytkowników serii Level. Nad konstrukcją ramy od etapu szkicowania aż do samej produkcji pracowali zawodnicy z jednej z najlepszych grup kolarstwa górskiego na świecie – KROSS ORLEN Cycling Team. Celem było dalsze zmniejszenie wagi karbonowej ramy, nie tracąc jej innych walorów, takich jak sztywność i wytrzymałość. Podczas spotkania dealerskiego w Przasnyszu zaprezentowano także nowe malowanie karbonowej ramy, przygotowane specjalnie dla Mai Włoszczowskiej na start podczas Igrzysk Olimpijskich. Ramę z napisem KROSS w biało-czerwonych barwach narodowych i nazwiskiem naszej mistrzyni uzupełniają kolory czerwony, bordowy i fioletowe akcenty. W oczy rzuca się także charakterystyczny napis – logo Tokyo, będący nazwą serii KROSS Level Tokyo, stworzonej z okazji odbywającej się w tym roku Olimpiady. Sportowcy przetestowali już nowy model Level, na którym Ondrej Cink z KOCT zajął czwarte miejsce podczas Pucharu Świata w Niemczech. Ramy karbonowe powstają w polskiej fabryce KROSS w Przasnyszu.

KROSS stworzył także serię elektrycznych rowerów górskich – Soil Boost, z nową konfiguracją kół. Przednie koło jest bowiem większe od tylnego, co powoduje, że jazda na rowerze staje się wygodniejsza, lepiej rozkłada się środek ciężkości, rower ma także większą przyczepność i lepiej prowadzi się na zakrętach.

Seria KROSS Evado jest jedną z najbardziej pojemnych i popularnych kategorii rowerów turystycznych, z wciąż rosnącym potencjałem. To najbardziej rodzinne modele, wśród których znajdziemy zarówno rowery dla dorosłych jak i dziecięce. W nowym sezonie rowery z serii Evado zyskały nową geometrię, nowe ramy oraz design a także serię dedykowanych akcesoriów.

Bardzo popularna wśród klientów KROSS seria rowerów górskich Hexagon w nowym sezonie doczekała się zmian w designie a rowery dla dzieci Junior zyskały nową, lepszą geometrię i niski przekrok. Dzięki temu rowery łatwiej się prowadzą, rośnie komfort jazdy oraz bezpieczeństwo użytkowania.

Kluczem do sukcesu w nadchodzącym sezonie będzie dostępność. Polska marka KROSS szykuje się do rekordowej produkcji.

– Z naszych linii produkcyjnych jeszcze nigdy nie zjeżdżało tyle rowerów pod marką KROSS. Od najbliższych miesięcy produkcja w KROSS będzie odbywała się przez 16 godzin dziennie, czego owocem ma być pół miliona rowerów dostępnych dla naszych klientów. Stawiamy na jakość – tym od lat się wyróżniamy – mówi Michał Szlachetka, Wiceprezes ds. Operacji.

KROSS to także najwyższej jakości akcesoria. Bezpieczeństwo oraz rodzinne wycieczki rowerowe to główne akcenty w tym obszarze na nadchodzący sezon. KROSS już teraz oferuje szeroką gamę oświetlenia rowerowego, ale wprowadza do tej kategorii nowe produkty, takie jak lampę wyposażoną w wewnętrzną baterię, mogącą służyć jako „power bank”. Poszerzana jest również oferta kasków o modele lżejsze, lecz bardziej wytrzymałe. Na rodzinne wyprawy KROSS przygotował zestaw wodoodpornych toreb i sakw wyposażonych w system „aqua stop”. Niesłabnącą popularnością cieszą się także foteliki i przyczepki rowerowe dla dzieci. Dodatkowo polski producent wprowadza do oferty nowe akcesoria dedykowane do przyczepek, dzięki którym mogą być one używane jako wózki spacerowe oraz wykorzystywane podczas joggingu.

– Oferta akcesoriów i ubrań KROSS nigdy nie była tak szeroka – dodatki zapewniające bezpieczeństwo czy komfort z jazdy we wszystkich przedziałach cenowych mają stanowić jeszcze większą część oferty KROSS od najbliższego sezonu. Polacy ruszyli na rowery i ich potrzeby związane z akcesoriami i ubraniami rowerowymi znacząco wzrosły. Zarówno jazda rekreacyjna, sportowa czy dojazd do pracy, muszą być bezpieczne i komfortowe. Nasz dział badawczo-rozwojowy opracował nowoczesną kolekcją wysokiej jakości akcesoriów. Dziś możemy się poszczycić, że znacząca część kolekcji pochodzi od polskich, małych producentów, działających na zlecenie KROSS – mówi Kacper Sosnowski, Wiceprezes ds. Rozwoju.

Polski KROSS stawia na jakość, dostępność oraz doskonali obsługę klienta. Rowery KROSS powstają z użyciem innowacyjnych technologii. Jako jedna z nielicznych firm w Europie KROSS rozwija produkcję ram karbonowych w nowoczesnej fabryce w Przasnyszu. Firma otworzyła niedawno swój pierwszy salon w Warszawie a kilka tygodni temu udostępniła nową aplikację myKROSS na smartfony. To jedyne takie rozwiązanie na rynku. Aplikacja po zbliżeniu telefonu do naklejki NFC na rowerach KROSS prezentuje wszystkie, najważniejsze dane na temat roweru, przypomina także o zaplanowanych przeglądach serwisowych. Można do niej ręcznie dodać rowery innych producentów. Z pomocą aplikacji można łatwo znaleźć sklepy i serwisy rowerowe KROSS a już niedługo użytkownicy będą mogli rejestrować swoje aktywności w plenerze, dzielić się pokonanymi trasami lub rywalizować z innymi użytkownikami i śledzić ich postępy.

– KROSS jest zarówno liderem sprzedaży, ale także liderem rozwiązań, jakie dają jeszcze większą satysfakcję konsumentów z zakupów oraz użytkowania produktów naszej firmy. Klienci wybierają specjalistyczne sklepy rowerowe KROSS z uwagi na profesjonalizm, wiedzę i doświadczenie obsługi. Robimy wiele, aby nasza marka maksymalnie wspierała klientów podczas codziennego korzystania z roweru. Dla nas moment sprzedaży to nie koniec relacji z klientem, a jej początek – mówi Filip Wojciechowski, Wiceprezes KROSS.

Plany KROSS są ambitne. Dzięki odważnym decyzjom, firma chce wykorzystać rynkową szansę i wzmacniać swoją pozycję zarówno w Polsce jak i Europie. W sezonie 2022 KROSS zakłada, że firma stanie się numerem 1 w Europie środkowo-wschodniej pod względem liczby sprzedanych rowerów a w ślad za tym zaufania klientów i rozpoznawalności marki. Celem długofalowym jest miejsce w gronie 10 największych firm rowerowych na świecie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here